2018年3月7日

♡ 餐桌 ◆ 森美推介 ~ 抹茶控東京必試餐廳 ◆ Restaurant 1899 Ochanomizu ♤




最近開始打返BLOG, 比左個目標自己係一星期有一篇
不過最近發現好似真係有D難度啊^^;
我會盡力架啦!!! (雖然可能冇人想睇XD)


今次想介紹返上次去日本食過既好野XD
呢間餐廳係睇完森美介紹之後先識去架咋!
所以有時睇下旅遊節目都幾好啊


如果有睇開關於我既野既人都可能應該或者知道 (好唔肯定我係一個抹茶
所以當初睇到呢個介紹我隻眼已經發晒光
抹茶做主題之餘仲有啤酒(心心眼)
唔去真係對唔住自己啦XD


出發之前為免冇得食所以我已經訂好左位架啦~
11點準時到達入面有一枱客人
不過每隔2-3分鐘都有人入黎,
最後成間餐廳都FULL晒啊@@
好彩夠早到咋~



一睇到個MENU已經係決定要叫數量限定既STEAK SET!
另外當然唔少得要ORDER返杯茶啤酒啦



呢個牛扒餐跟左WASABI豉油同埋
加埋佢地牛扒既鮮味出晒黎
另外佢既飯係加左培茶去煮
所以就算食晒成塊你都唔會覺得膩啊!!
冷豆腐都係配左D既豉油感覺好特別勁好食
我真係成個餐一滴不漏啊XD



至於呢一杯啤酒,
講真係真係有D失望
因為我真係一D味都飲唔到啊T^T
不過點都要試下既~




下次我會再去試下佢其實既野食架啦~
佢既產品太多啦
點可以一次就試晒呢~XD




食完野去左御茶の水附近閒逛下
正值係銀杏既季節
成條街都佈滿銀杏樹勁靚啊!!!
點可以錯過咁靚既景唔影相先XDDD



餐廳地址東京都千代田區神田駿河台3丁目
電話: +81-03-3251-1150
予約網址
https://www.tablecheck.com/shops/1899-ochanomizu/reserve

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...